Pro pořadatele
Přinášíme některé informace, které by se vám - jako organizátorům závodů agility - mohly hodit.
Programy pro měření času a vyhodnocování výsledků agility
Kdo může pořádat závody agility?
- právnická i fyzická osoba
- osoba odpovědná za závod musí být členem KA ČR a starší 18 let
Co je třeba zařídit před závody
- zajistit delegaci rozhodčího, který je KA ČR či FCI oprávněn posuzovat daný typ závodu. V případě delegace zahraničního rozhodčího nejméně osm týdnů před pořádáním akce
- zajistit zařazení akce včetně jména rozhodčího do termínového kalendáře a požádat určeného člena výboru o vyřízení souhlasu s posuzováním. V případě domluveného českého rozhodčího zajistit zařazení akce do termínového kalendáře nejpozději 10 dnů před pořádáním akce
- nejméně 3 týdny před akcí zaslat delegovanému rozhodčímu propozice s přesným programem závodů a seznam překážek (vč. délky pevných tunelů), které jsou k dispozici
- mít k dispozici kompletní sadu překážek - mít k dispozici prostor pro parkur o rozměrech alespoň 20 x 40 m, případně jiný rozměr, který nesmí mít plochu menší než 800 m2
- zajistit odpovídající podmínky pro práci rozhodčího - zajistit pomocníky rozhodčího a pomocníky při organizaci
- doporučujeme zkontrolovat členství závodníků v klubu agility (ovlivňuje to pak výši odvodů)
- ohlásit akci místnímu úřadu
- pořadatel zodpovídá za veterinární prohlídku, za to, že jsou psi starší 18 měsíců a že mají závodníci výkonnostní průkaz, je-li třeba
- pořadatel je oprávněn vyhradit prostor pro háravé feny
- pořadatel musí umožnit start rozhodčímu i bez předchozího přihlášení
Co je třeba zařídit po závodech
- v případě vyloučení závodníka či protestu informovat výbor KAČR
- do 5 dnů od data konání závodů zaslat určené osobě soubor s výsledky závodu v předepsaném tvaru. Pořadatel zodpovídá za správnost výsledků. (Předepsaný tvar výsledků)
- do 5 dnů od data konání závodů zaslat určené osobě seznam měřených psů pro zařazení do databáze kacr.info (formulář ke stažení -Word, Pdf) společně s vyúčtováním závodů (ke stažení zde) na e-mail zavody@klubagility.cz
- do 15 dnů vyúčtovat odvod ze závodu podle samostatného normativu . Číslo účtu klubu agility je 281295369/5500
Kategorie A0 a odvody
Dle per rollam z 10. 5. 2022 pořadateli, který uspořádá závod se soutěžemi A0, je pro tyto soutěže udělena dotace ve výši rozdílu mezi odvodem za člena a nečlena KAČR. Pořadatel uvede ve vyúčtování počet startujících týmů A0, kteří jsou zároveň členy KAČR a také počet A0 týmů, kteří nejsou členové KAČR.
Pořadatel již nemusí žádat výkonný výbor o udělení dotace.
Kategorie VETERÁNI a odvody
Pro týmy startující v kategorii veteráni se vztahují stejné odvody jako pro závodníky startující v kategoriích A1, A2 a A3.
Správné vedení databáze výsledků je důležité pro jejich další využití, např. pro zpracování statistiky. Prosíme tedy, abyste výsledkům věnovali pozornost. Pro doplnění ještě připomínáme návod na evidenci závodů na kacr.info.
Pronájem překážek
Pořadatel si může od Klubu pronajmout překážky dle platného SAZEBNÍKU.
Zrušení nebo změna termínu závodu
Při zrušení závodu je pořadatel povinen neprodleně informovat výbor na e-mailové adrese vybor@klubagility.cz a kacr.palata@email.cz. V e-mailu uveďte číslo závodu, přesný název a jeho datum. Pořadatel je povinen se řádně vypořádat se závodníky a rozhodčím. Způsob vypořádání se závodníky je součástí propozic závodu. Vypořádání s rozhodčím upravuje normativ společně s odměnami za posuzování.Nezapomeňte uvést i do poznámky k závodu na kacr.info, že byl zrušen.
Změny termínu řešte přímo s panem Palatou prostřednictvím emailu kacr.palata@email.cz a do kopie přidejte i výkonný výbor (vybor@klubagility.cz).